Pacte de Ciutat
Per fer front a les conseqüències de la crisi del coronavirus
Mesura 1:
Dotar al teixit comercial de la ciutat d'un market place com a eina imprescindible per posicionar-lo en el comerç on-line.
- Treballar conjuntament amb la cooperativa Sant Feliu Ciutat Viva, amb la intenció d'oferir aquest market place a tot el teixit comercial de la ciutat.
- Establir una central de comandes amb un sistema de distribució (logística) que afavoreixi també els valors del comerç de proximitat, sostenible i responsable.
- Incrementar la formació en competències digitals.
L’aparició del coronavirus que va comportar el confinament de la població i mesures estrictes de restricció per als comerços, també va evidenciar que l’aposta per el comerç online és estratègica. El comerç local ha de poder competir en les millors condicions amb les grans plataformes de venta online que ja existeixen i que durant la pandèmia s’han vist a més, saturades de peticions; mentre el comerç local patia de forma punyent les mesures de no presencialitat.
- Treballar conjuntament amb la cooperativa Sant Feliu Ciutat Viva, amb la intenció d'oferir aquest market place a tot el teixit comercial de la ciutat.
- Establir una central de comandes amb un sistema de distribució (logística) que afavoreixi també els valors del comerç de proximitat, sostenible i responsable.
- Incrementar la formació en competències digitals.
L’aparició del coronavirus que va comportar el confinament de la població i mesures estrictes de restricció per als comerços, també va evidenciar que l’aposta per el comerç online és estratègica. El comerç local ha de poder competir en les millors condicions amb les grans plataformes de venta online que ja existeixen i que durant la pandèmia s’han vist a més, saturades de peticions; mentre el comerç local patia de forma punyent les mesures de no presencialitat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Bé, voldria donar la meva modesta opinió a "Dotar el Teixit comercial de la ciutat d'un market place com a eina imprescindible per posicionar-ho en el comerç on-line.":
Crec que la idea de potenciar, promocionar, millorar els serveis, ampliar mercats (on-line) el teixit comercial de la nostra ciutat és molt bona idea, i més després de la greu situació que ens deixa la covid-19, on ha quedat evidenciat que els negocis que poden treballar 'on-line' estan portant molt millor aquesta difícil situació.
Pensant en la creació d'una eina o eines pel comerç on-line, veure que estratègies podem fer servir per crear aliances entre sectors de negocis, de quina manera podem fomentar, millorar i aprofitar més el comerç de proximitat per augmentar l'economia circular al nostre municipi i així poder millorar la situació que la covid-19 ens està deixant, i això hem de fer-lo com més aviat millor.
Gràcies.
Carregant els comentaris ...