Pacte de Ciutat
Per fer front a les conseqüències de la crisi del coronavirus
Mesura 1:
Dotar al teixit comercial de la ciutat d'un market place com a eina imprescindible per posicionar-lo en el comerç on-line.
- Treballar conjuntament amb la cooperativa Sant Feliu Ciutat Viva, amb la intenció d'oferir aquest market place a tot el teixit comercial de la ciutat.
- Establir una central de comandes amb un sistema de distribució (logística) que afavoreixi també els valors del comerç de proximitat, sostenible i responsable.
- Incrementar la formació en competències digitals.
L’aparició del coronavirus que va comportar el confinament de la població i mesures estrictes de restricció per als comerços, també va evidenciar que l’aposta per el comerç online és estratègica. El comerç local ha de poder competir en les millors condicions amb les grans plataformes de venta online que ja existeixen i que durant la pandèmia s’han vist a més, saturades de peticions; mentre el comerç local patia de forma punyent les mesures de no presencialitat.
- Treballar conjuntament amb la cooperativa Sant Feliu Ciutat Viva, amb la intenció d'oferir aquest market place a tot el teixit comercial de la ciutat.
- Establir una central de comandes amb un sistema de distribució (logística) que afavoreixi també els valors del comerç de proximitat, sostenible i responsable.
- Incrementar la formació en competències digitals.
L’aparició del coronavirus que va comportar el confinament de la població i mesures estrictes de restricció per als comerços, també va evidenciar que l’aposta per el comerç online és estratègica. El comerç local ha de poder competir en les millors condicions amb les grans plataformes de venta online que ja existeixen i que durant la pandèmia s’han vist a més, saturades de peticions; mentre el comerç local patia de forma punyent les mesures de no presencialitat.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Caldria reflexionar també que la reactivació de la economia de la ciutat no passa només pel comerç. Per posar un exemple, al Baix Llobregat en general i a Sant Feliu en concret, existeix un ecosistema audiovisual constatat i molt productiu econòmicament.
Sense anar més lluny, a la nostra ciutat existeix la cooperativa MTK Space, una cooperativa que acull rodatges nacionals i internacionals des de fa dos anys i ho fa amb la visió de l'ESS i amb una voluntat ferma de retorn a la ciutat.
És necessari poder dotar d'infraestructura i recursos a iniciatives com MTK Space, que són reals, que són reconegudes pel sector audiovisual i que treballen àmbits com la innovació, la ocupació laboral, la formació professional, el vincle amb les escoles de la ciutat i la integració social entre d'altres, però sobretot, treballen per fer de Sant Feliu de Llobregat un referent de l'audiovisual i l'Econòmia Social i Solidària a Catalunya.
Carregant els comentaris ...